وصف حال


Avareh Marg Copyright © 1390 - 1394 All right reserved

وای..خدا........................

اصلا بذارین وصف حالمو از صدای مرتضی پاشایی بگم:

یکی هست تو قلبم..که هرشب واسه اون می نویسم و اون خوابه...

نمی خوام بدونه..واسه اونه که قلب من این همه بیتابه...

یه کاغذ یه خودکار..دوباره شده همدم این دل دیوونه...

یه نامه که خیسه پر از اشک و کسی بازم اونو نمیخونه...

........

الان دارم این اهنگو گوش میدم...الان خواستم بیام نت اما نشد ..نمیدونم چرا نمیتونم به نت وصل شم اما اشکال نداره حرفامو الان مینویسم و ..

دلم گرفته..خیلییییییییی..انقد خستم ...از همه چیز خستم از درس از مدرسمون از دست خودم از دست sاز .......

اگه بگم امروز تنها روزی که ساعت 2.15دقیقه اومدم خونه شاید باورتون نشه که من هر روز تا ساعت 3.15 یا 4 یا گاهی بعد مدرسه میرم کلاس و بعد اذان میام...واییییییییییی مغزم اصلا داره جواب میکنه هرکاری میکنم که بتونم فراموشش کنم بخدا نمیشه نمیتونم الان دیوانم که............4روزه ازش بی خبرم...دیوانه ام حالم بده...خدا..........................

پریسا بم گفته بود چرا شما از هم مدام گله میکنید شماکه همو دوست دارید ....     اره اما چه فایده ؟؟؟؟؟؟؟؟

گفته بود: خوش به حالت الهام تو حداقل باش هستی...................اره اما ظاهرا ولی ما از هم جداییم وقتی مث الان حالم بده اون روحشم خبر نداره......وقتی شبا بیخابی به سرم میزنه و به اون فکر میکنم اون به کی فکر میکنه؟؟به من؟؟یا اصلا خوابه؟.....

من عضو تئاتر مدرسه ام  یا همون نمایش صحنه ای..در نقش یه گنجشک بازی میکنم که از اول بازی تا اخر نقش افسرده ها رو بازی میکنم و 5 دقیقه اخر باید گریه کنم همه بم میگن بابا ایول نقشتو عالللللللللی بازی میکنی مربی مون منو میبینه نزدیکه خودش هم گریش بگیره اخه میدونید چرا من انقد این نقشو خوب بازی میکنم چون من تو بیرون تو درونم غم دارم سرشار از دردم و میدونم چطور باید اشک بریزم....

دیگه نمیدونم چی بگم فقط الان حالم بده و بازم نمیتونم اروم بگیرم میرم بخوابم تا با خواب پر ای بر حقایق نهم....






http://up.ghalebgraph.ir/up/galebgraph/authors/hamidreza/Bahman94/3/10.png


1 / 9 / 1390 5:18 بعد از ظهر |- اواره مرگ -|

C†?êmê§